Za prikaz transformacije je mozno uporabiti jezik DGL ali standardni GKS. V ta namen uporabite homogene matrike in homogene transformacije.
Osnovni program, ki demonstrira uporabo jezika GKS je:
program GKS skeleton implicit none real x(3) /-200.0, 350.0, 250.0/ real y(3) /-200.0, 300.0,-250.0/ real kx(2) /0.0, 100.0/ real ky(2) /50.0, 120.0/ character*80 datrec(1) c Odpre GKS (Gks OPen gKS) call gopks() c Nastavitev zaslonskih koordinat c (Gks Set WorKstation ViewPort) call gswkvp(1, 20.0, 50.0, 600.0, 450.0) c Nastavitev uporabniskega koord. sistema c (Gks Set WiNdow) call gswn(1, -300.0, -300.0, 400.0, 400.0) c Izris lika z dvema crtama c (GksSetPolyLineColorIndex, GksPolyLine) c Indeksi:1 modra, 2 zelena, 3 cyan, 4 rdeca, c 5 violicna, 6 rjava, 7 bela, 8 siva, c 9 svetlomodra, ..., 14 rumena, 15 call gsplci(3) call gpl(3, x, y) c Izris teksta (GksSetCharacterHeight, c ...TextColorIndex, GksTeXt) call gstxci(14) call gschh(20) call gtx(-250.0, 300.0, 'GKS skeleton') c Izris kroga c (Generalized Drawing Primitive) call gdp(2, kx, ky, -1, 1, datrec) c Zapre GKS (Gks CLose gKS) call gclks() end